Siła koloru
Kolory to nie tylko kwestia estetyki. Oddziałują na psychikę, wpływając na postrzeganie przedmiotów, zjawisk i wszystkiego, co nas otacza. To dzięki nim coś nam się podoba lub nie. Choć bodziec dociera do oka, to tak naprawdę, jego celem jest mózg. Tam zachodzą procesy, wywołujące w odbiorcy emocje i reakcje. Ponadto, wpływają na funkcjonowanie organizmu – obniżają lub podnoszą ciśnienie, uspokajają lub pobudzają, wywołują koncentrację lub rozleniwienie. Tak oto kolorem wywoływać można pożądane zachowania konsumenckie.
Kolory stanowią bardzo istotny element marketingu. Pozwalają kreować wizerunek, kształtować odbiór marki na rynku i wywoływać zainteresowanie. Dlatego tak istotnym jest ich prawidłowy dobór. Z tak samo dużą siłą, z jaką mogą pomagać w reklamie, mogą również szkodzić.
źródło: www.nlogo.pl
https://beauty-women.pl/sila-koloru/https://beauty-women.pl/wp-content/uploads/2017/07/kolory-1200x744.jpghttps://beauty-women.pl/wp-content/uploads/2017/07/kolory-420x260.jpgLifestylekolory,marketing,psychologiaKolory to nie tylko kwestia estetyki. Oddziałują na psychikę, wpływając na postrzeganie przedmiotów, zjawisk i wszystkiego, co nas otacza. To dzięki nim coś nam się podoba lub nie. Choć bodziec dociera do oka, to tak naprawdę, jego celem jest mózg. Tam zachodzą procesy, wywołujące w odbiorcy emocje i reakcje....Beauty Women bw@b5345w.plAuthorBeauty Women
Dodaj komentarz