śniadanie

Musli jest bogatą w błonnik i białko opcją śniadaniową i w porze lunchu. Oparte jest na surowych płatkach owsianych i wielu innych różnorodnych składnikach śniadaniowych.

Znajdują się w nim ziarna, świeże lub suszone owoce, nasiona i orzechy. Miksturę pełną witamin, żelaza i magnezu można również śmiało mieszać z mlekiem (sojowym, migdałowym lub krowim) lub jogurtem albo sokiem owocowym i pozostawić na lodówce na noc. To naturalna i zdrowa opcja, z małą ilością cukru.

Bardzo zdrowe śniadanie

Musli często mają mniej cukru i kalorii niż inne ciastka i kanapki śniadaniowe. Dodatkowo, ponieważ kontrolujemy tą miksturę, możemy być pewni, że w naszym posiłku nie znajduje się przetworzony lub pełen cukier.

Bogaty w błonnik i pełnoziarnisty

Musli z suszonymi owocami jest bardzo zdrowe. Trudno jest dokładnie określić, ile błonnika jest w musli, ponieważ istnieje tak wiele kombinacji, które można uzyskać. Jednak danie ma zazwyczaj wysoką zawartość błonnika i pełnych ziaren. Dlatego jest dobre dla naszego układu trawiennego. Takie składniki mogą bowiem śmiało regulować nasz przewód pokarmowy.

Dodatkowe zalety

Błonnik i pełne ziarna pomagają kontrolować nasz apetyt. Dodatkowo surowy owies zawiera mnóstwo odpornej skrobi, dzięki czemu musli jest niezwykle obfitym śniadaniem, które wymaga długiego procesu trawienia. Skrobia jest rozkładana w żołądku, dlatego uwalniane są kwasy trawienne, tłumiące apetyt. Metabolizm jednocześnie przyspiesza, więc spalamy więcej kalorii w krótszym czasie. Jeśli chcemy się odchudzać, możemy śmiało wybierać musli bez cukru.

Musli zawiera otręby owsiane, które zawierają białko owsiane, zwane beta-glukanem. Może on obniżyć poziom cholesterolu nawet o 10%. Musli możemy zostawić na noc, aby się namoczyło, dlatego składniki odżywcze lepiej wnikają. Wszelkie antyutleniacze, które zakłócają enzymy trawienne lub hamują wchłanianie się minerałów, mogą zostać dezaktywowane. Musli staje się też łatwiejsze do strawienia. Jedząc go regularnie, możemy poprawić zdrowie swojego serca. Możemy dodać do mieszanki sok z cytryny. Dzięki witaminie C możemy obniżyć poziom cholesterolu, jeszcze bardziej zwiększając nasze zdrowie.

Najlepsze w musli jest to, że jest nie tylko trendy, ale również bardzo zdrowe.

http://beauty-women.pl/wp-content/uploads/2018/08/porridge-2073648_1280-1200x900.jpghttp://beauty-women.pl/wp-content/uploads/2018/08/porridge-2073648_1280-420x315.jpgBeauty WomenOdchudzaniemusli,odchudzanie,żywienieMusli jest bogatą w błonnik i białko opcją śniadaniową i w porze lunchu. Oparte jest na surowych płatkach owsianych i wielu innych różnorodnych składnikach śniadaniowych. Znajdują się w nim ziarna, świeże lub suszone owoce, nasiona i orzechy. Miksturę pełną witamin, żelaza i magnezu można również śmiało mieszać z mlekiem (sojowym,...